BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Adormit in tren..(e adevarat=])

Adormit in tren

Toti tac,
Eu's de vină,
Am luat timpul si l-am pus la inghetat in frigider.
In fata mea sta punga de chipsuri
Parca imi zambeste,
In dreapta,cu un scaun mai in fata
Sta strainul,mos cârpit,
Care doarme,sforaie,mai pleoscaie de parca mananca bors.
Imbracamintea second-hand,stil army
Le face pe batranele din tren
Sa il priveasca cu interes.
Parca il vad trezindu-se ca lovit de-o avalansa
Uitandu-se in jur buimacit.
Ma rog...
Poate daca ii dau un chips
Ii cade proteza.

1 comentarii:

blacklicorn spunea...

ce nu îmi place:'timpul a îngheţat...din cauza iernii' pt că e o imagine abstractă pe care nu pot să o văd efectiv şi este previzibilă pt că ai folosit 'iarna'(de ex. dacă înlocuieşti iarna cu frigider e mai interesant), nici ultimele două versuri nu îmi plac pt că nu e nici o acţiune interesantă p-acolo şi pare că e kinky că îţi imaginezi ceva cu moşu sovietic (asta am înţeles eu cu mintea mea bolnavă din ultimele 2 versuri şi am murit de rîs),acu ce mi-a plăcut se află între versurile 2 şi 10 pt că e funny,ai o răsturnare de situaţie acolo cu babele, în rest e ok, te sfătuiesc să te concentrezi asupra chestiilor inedite când faci o poezie, să îţi alegi un reper particular cum este aici moşul pe care să construieşti şi nu chestii timpul,imaginaţia etc., care sunt generale pt că rişti să faci lucruri încîlcite şi filozofice, e fain că nu ai rimă şi versuri egale deci ai un ritm interior şi scrie cu diacritice plus multe încurajări, vreau să văd poezii,îmi place knd poporul scrie