BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

duminică, 2 mai 2010

Miss

Tocuri inalte de 6 cm,
Rochita cu paiete,alb cu negru,
Faceam pasi nesiguri la repetitii,
Apoi...
Am pasit cu incredere in timpul concursului...
Zambeam caci stiam finalul...
In public se afla el,
Statea pe scaunul din dreapta,
Randul 5.
M-a vazut pentru prima data in rochie,
Ma examina...
De sus in jos,
De jos in sus...
Nu avusesem emotii,
Puteam sa transpir si sa imi curga machiajul simplu si albastru.
Pe tabla interactiva era proiectat
"Karaokele"
Imaginea neclara de la inceput a prins contur,
Vedeam cifrele,
cum se schimbau cuvintele
odata ce terminam un rand.
La Meneaito
aveam 2 picioare stangi,
Simteam ca ma impiedic,
Dar tineam pasul cum puteam,
Si am reusit sa nu ma fac de ras=].
Karate:
Kimono-ul strans de o centura rosie,
Statea pe mine ca pe umeras,
 M-am incurcat de cateva ori,
Dar juriul din partea dreapta a dat 10 pe ___ .
Nu sunt mandra de mine,
Sunt mandra de prietenii mei,
Erau ca o turma adunata'n capatul salii,
Sunt mandra de copii,colegii, de la karate,
Sunt mandra de adversarele/prietenele mele
Sunt mandra de ce s-a realizat...
 Miss Gimnaziu 2010:).

0 comentarii: