BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

joi, 11 februarie 2010

Piramida

Cele din Egipt,sunt uriase
Dar piramida mea,e mai mare,e neagra,e din sticla.
In ea gasesti doar nisip ca in clepsidra,fin.
Dar si nisipul e negru,e doar piatra sfarmata in mii de bucati.
Ura,Durerea,Supararea,Suferinta,locuiesc in piramida,
Pierdute prin labirintul din ea,labirint fara usa,cu peretii negri.
Tot e negru,eu ma pierd in acel abis,
Aud nisipul cum curge,ca prin gaura clepsidrei,
Scade din partea de sus,
Urca din partea de jos,
Iar tot raul din mine,urca cu el.
Piramida mea nu arata spre stele,
E cu varful in jos
E pe dos,asa cum sunt toate in capul meu.
Varful ei imi arata locul unde voi petrece o vesnicie,
Inteapa exact locul unde inima mi se va afla,
La 2 metri sub pamant,
Cu o piramida deasupra,din sticla ,cu nisip,si tot e negru.

0 comentarii: